2017年6月29日木曜日

Diving in Okinawa!

6/29 (thu)

Intro diving @ Cape Maeda / 体験ダイビング@真栄田岬

* 日本語部分は後半にあります。

We are diving!!


Today we went to Cape Maeda for fun diving.
The guests were an energetic group of four girls from Taiwan, Tina, Pan, An, and Rovia.


It was such a gorgeous day.


Even a briefing was fun.


Ready to dive.


And we made it!


We saw Nemo, batfish, and of course went into Blue Cave.

Thanks everyone for coming today.
How was the first time diving? It was a lot of fun, wasn't it? Glad you guys enjoyed it.
Enjoy the rest of your stay and hope to see you guys again!!



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers!!
facebook : www.facebook.com/okinawa39ers/
website : www.okinawa39ers.com



今日は真栄田岬まで体験ダイビングに行ってきました。
ゲストは台湾からの元気な女の子4人組、ティナ、パン、アン,ロビィの4人組でした。
天気もとても良く、みんなブリーフィングの時からもうニコニコ。

そしていざエントリーすると、ダイバーで混んでこそいましたが、アイドルのツバメウオや、クマノミ、そしてもちろん青の洞窟にも行ってきました。
みんなとても気に入ってくれたみたいで良かったです。

みんな今日はありがとねー。
初めてのダイビング、どうだった?水中世界綺麗だったね。楽しんでくれて良かったです。
残りの滞在も楽しんで、またいつか遊びに来てねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿