2019年3月26日火曜日

Mar 26th - Itoman

3/26 (tue)

Fun diving at Itoman / ファンダイビング@糸満
1st @ Cape Kyan Lighthouse / 喜屋武岬灯台下
Depth : 20.0mtrs / 66ft
Time : 40mins
Water Temp : 22.7C / 73F

2nd @ Arasaki / 荒埼
Depth : 21.0mtrs / 69ft
Time : 42mins
Water Temp : 22.2C / 72F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Itoman for fun diving.


The guests were Fantastic 4 from Thailand, Bom, Tin, Bank, and Guy.


The weather was very nice today but the sea was still recovering.


We enjoyed awesome land formation.


And soft corals.



Green turtles showed up.


Happy divers. They were surprised with the visibility in Okinawa.


We had a pleasant afternoon.

Thanks everyone for coming today.
How was the diving today? Hope you guys enjoyed the water in Itoman.
We will go to Kerama islands on Friday so see you in a bit!



What's going on at OKINAWA 39ers...

2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は糸満までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはタイから来てくれた仲良し4人組でした。

今日は天気は最高の晴れでしたが、海はまだ北風が強く回復途中。そんな時は糸満がイイです。
みんなはその透明度に圧倒されてました。平均くらいでしたけど。。
その他にもクレバスやトンネルと言った地形、色鮮やかなソフトコーラル、そしてカメも3匹出て来てくれ、とても楽しい午後になりました。

みんな今日はありがとう。
糸満の海はどうだった?良い初日になったね。
そして2日休んで、明々後日はケラマに行きます。また違った海だよ、期待してて。
ではまた金曜日!

0 件のコメント:

コメントを投稿