2019年10月9日水曜日

Oct 9th - Kerama islands

10/9 (wed)

Intro diving in Kerama islands / 体験ダイビング in ケラマ諸島
1st @ Nagannu South, Nagannu Isld / ナガンヌ南、ナガンヌ島

2nd Kamiyama Labyrinth, Kamiyama / 神山ラビリンス、神山

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Kerama islands for intro diving.


The guests were Chloe and Angie from HongKong.


Due to the approaching typhoon #19, the wind was strong and waves were picking up today.


However, the visibility was incredible! The transparent water!






And we bumped into a green turtle resting on the reef.


A perfect ending.


Thanks Chloe and Angie for coming and diving with us today.
How was the first time diving? Diving was fun, wasn't it? Glad you guys liked it.
Why don't you take a certification course back home and come back to Okinawa for more adventure!
Look forward to seeing you guys again.



What's going on at OKINAWA 39ers...


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日はケラマ諸島まで体験ダイビングに行ってきました。
ゲストは香港からのクロエとアンジーでした。

近づく台風19号のせいで、波・風共にかなり強く高くなってきました。
そんな中でもなんとかケラマまで行き、元気にダイビングしてきました。
そして透明度は抜群!30m近くありました。

綺麗なサンゴ、太陽に白く映える砂地、カラフルな魚達、そして最後にはアオウミガメまで登場してくれ、最高のエンディングに。

クロエ、アンジー、今日はありがとう。
初めてのダイビング、どうだった?めちゃめちゃ楽しかったね。喜んでくれて良かったです。
次はライセンス取って、潜りにきてねー。待ってまーす。

0 件のコメント:

コメントを投稿