2019年12月12日木曜日

Dec 12th - Sunabe Seawall

12/12 (thu)

Fun diving @ Sunabe Seawall / ファンダイビング@砂辺海岸

1st Sunabe No.1 / 砂辺 No.1
Depth : 16.0mtrs / 52ft
Time : 35mins
Water Temp : 23.9C / 75F

2nd Sunabe No.1 / 砂辺 No.1
Depth : 14.0mtrs / 46ft
Time : 38mins
Water Temp : 22.8C / 73F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for fun diving.


The guest was Steve from Ireland.


The sea was a bit wavy but the visibility was excellent!



Juvenile batfish.


Gorgeous soft corals.


Yellow boxfish.


Happy divers.


Thanks Steve for coming today.
How was the diving at Sunabe Seawall? Beautiful, huh? Glad you liked it.
Enjoy the rest of your time in Okinawa and we look forward seeing you again!



What's going on at OKINAWA 39ers...


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は砂辺でファンダイビングをしてきました。
ゲストはアイルランドからのスティーブでした。

今日の砂辺はウネリがありましたが、透明度は抜群でした。
そんな中、綺麗なサンゴ、カラフルな魚たち、等々を、2ダイブでじっくりと見てきました。
とてもリラックスなダイビングになりました。

スティーブ、今日はありがとう。
砂辺でのダイビングはどうだった?楽しんでくれて良かったです。
残りの沖縄での時間も楽しんで、また次会える日を楽しみにしてます!

0 件のコメント:

コメントを投稿