2015年2月15日日曜日

Beautiful Sunday

2/ 13 (sun)

Teaching @ Sunabe Seawall No.1 / ライセンス講習 @ 砂辺 No.1
Scuba Diver Course / スクーバダイバー
Day 2
1st
Depth : 3.2mtrs / 10ft
Time : 29mins
Water Temp : 21.0C / 70F

2nd
Depth : 9.4mtrs / 31ft
Time : 36mins
Water Temp : 21.1C / 70F

* 日本語部分は後半にあります。

It is another beautiful day again and we had a Scuba Diver course day2 at Sunabe Seawall.

The guest was Sandra. It was her first time diving at Sunabe.


Same as yesterday, the visibility was very


Good.



In the beginning she was struggling a bit with her buoyancy control, but in the second dive she got a lot better.




Thanks Sandra for coming today and you did great job even you had a problem with the mask. I was so impressed.
Now you have a little bit of time till your next dive, so please get your academics done.
I look forward to diving with you next!!

Ciao ciao



今日も昨日に引き続き最高の天気、コンデション。そんな中、ウチらは砂辺でスクーバダイバーコースを行ってきました。

ゲストはサンドラ。前回は寒い中北部で潜ってくれたけど、今日は待ちに待った砂辺でのダイビング。

いざエントリーすると、透明度は相変わらず抜群。気持ちがいい。
サンドラも最初は浮力のコントロールに手こずったけど、2本目になるとかなり慣れてきて、呼吸の大切さにかなり納得してました。

今日はお疲れさま、サンドラ。
なかなかフィットするマスクがなくて大変そうだったけど、よく頑張ったね。ホントに感心。次潜る日まではちょっと空いちゃうけど、学科の方も頑張って。
次回を楽しみにしてます。

ではではー。

0 件のコメント:

コメントを投稿