2018年4月26日木曜日

Apr 26th - Cape Maeda

4/26 (thu)

Fun diving @ Cape Maeda / ファンダイビング@真栄田岬
1st Cape Maeda / 真栄田岬
Depth : 11.8mtrs / 39ft
Time : 38mins
Water Temp : 23.9C / 75F

2nd Yamada / 山田
Depth : 16.4mtrs / 54ft
Time : 44mins
Water Temp : 24.6C / 76F


* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for fun diving.


The guests were James and Beckey from Switzerland. Finally, it cleared up!


We were welcomed by a school batfish.


The choppy sea made Blue Cave empty. We had it all to ourselves!!



Anemone fish.


Great visibility.


We had fun two dives in the morning.

Thanks Beckey and James for coming and diving with us today,
How was the diving today? Hope it was a good refresher for you guys.
We will be heading to Kerama islands tomorrow to have more fun. Can't wait!



What's going on at OKINAWA 39ers...

1, "Dive-Eat-Sleep" in PALAU!!!

Our annual overseas trip is Palau this year. 
Palau is the diving heaven and all the divers have dreamed of visiting.
We are going there in December for a week and do 15dives+. We have 10spots available so please contact us on info@okinawa39ers.com for more details.

2, We are hiring!

3, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は真栄田岬までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはスイスからのベッキーとジェームスでした。

今日はここ最近続いた曇り・雨の空も回復し、とても気持ちのいい青空でした。
そして抜群の透明度の中、グルクマの群れやたくさんのクマノミ、ガラガラの“青の洞窟”、白くきれいな砂地、サンゴの養殖場、と生き物から地形まで、じっくりと見てきました。

とても気持ちの良い2ダイブになりました。

ベッキー、ジェームス、今日はありがとう。
初日はどうだったかな?久しぶりのダイビングだったし、いいリフレッシュになったかな?と思ってます。
そしてあすはいよいよケラマです。期待しててー。

0 件のコメント:

コメントを投稿