2015年10月31日土曜日

Friendly Group of Five

10/31 (sat)

Fun diving, Intro diving and Snorkelling @ Yamada 
/ ファンダイビング、体験ダイビング、スノーケリング@山田

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Yamada with a group of five to do fun and intro diving and snorkelling.

The guests were Julien, Andrea, Laura, Jovana and Vincent. They were all from Europe.


On the way to the site.


Corals were growing there by locals.



Vincent and Jovana. Very experienced intro divers.


Lion fishes were hiding under the rock.


Not bad.


Thanks everyone for coming today.
Unfortunately the condition was not the best, but we had nice times with lots of fishes, huh? Hope you guys enjoyed it.

Now enjoy the rest of your stay in Okinawa and Japan, and hope we will see each other again.

Bye bye




今日は山田でファンと体験とスノーケリングをしてきました。

ゲストはヨーロッパからの5人組、ジュリアン、アンドレア、ローラ、ジョヴァナ、ヴィンセントです。

今日は昨日までとは打って変わってコンディションが余り良くなく、水面もかなり波打ってました。
それでもいざ水中に入れば、そこにはたくさんの魚達と養殖されて生き生きと育っているサンゴが。ニモに感激し、ミノカサゴに見入り、コブシメに驚いて、とても楽しく潜れました。

みんな今日はありがとう。
あいにくのコンディションだったけど、楽しんでくれて良かったです。むしろどんどん泳いで行く姿は頼もしくさえ映りました。

残りの沖縄、日本滞在も楽しんで、そしてまたいつか会える日を楽しみにしてます。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿