2015年10月24日土曜日

Love Lion-fish

10/24 (sat)

Teaching @ Sunabe Seawall -1 / ライセンス講習 @ 砂辺 -1
Scuba Diver Course / スクーバダイバー
1st
Depth : 14.4mtrs / 47ft
Time : 35mins
Water Temp : 27.1C / 81F

2nd
Depth : 14.6mtrs / 48ft
Time : 41mins
Water Temp : 27.1C / 81F

3rd
Depth : 12.0mtrs / 39ft
Time : 42mins
Water Temp : 27.1C / 81F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for Scuba Diver course Day2.

The guest was Maria from yesterday.
Big smile again.


Same as yesterday, she was very comfortable underwater.


We did compass navigation and she came back to the starting point spot-on!


And of course we saw many creatures.
Nudie branches.




Her favourite, lion-fish.


And beautiful soft corals all over.



Muy bien!!


Thanks Maria for coming today and your great work.
How was the first time real diving? It was lots of fun, huh?
Now you have one more day to go so let's have some more fun.

Have a good evening and see you tomorrow morning!!



今日は砂辺でスクーバダイバーコースの2日目を行ってきました。

ゲストは昨日に引き続きマリア。今日も朝から素敵な笑顔で来てくれました。

そんな彼女は水中でもホントにリラックスしていて、スキルも落ち着いてこなしていきました。コンパスナビゲーションなんてドンピシャ!さすがー。

そして魚達も色々出現。
特にウミウシは冬の訪れとともにだんだん増えて来て、そこかしこに見られるようになりました。
あと、マリアはミノカサゴがお気に入りらしく、かなりテンション上がってました。
そしてもちろんサンゴは満開。いつ見てもいいですねー。

マリア、今日はおつかれさまー。
初めてのダイビングはどうだった?もう興奮がこっちにも伝わって来たけど。。。
明日は最終日、心おきなく潜ろう。

では明日の朝!

0 件のコメント:

コメントを投稿