2017年8月31日木曜日

Bye Bye August

8/31 (thu)

Snorkeling @ Cape Maeda / スノーケリング@真栄田岬


* The English part is in the second half on this blog.

今日は真栄田岬(山田)でスノーケリングをしてきました。


ゲストは東京から来てくれた三縄さん一家。天気はいまいちでしたが気分は快晴。


あいにく風が強く水面もパシャ着いていて、希望の青の洞窟は行けませんでしたが、近場の山田でサンゴの養殖場やたくさんのクマノミを見て遊んできました。子供は元気ですねー。



みんな今日はありがとう。
沖縄の海はどうだったかな?透明で魚もいっぱい居て綺麗だったでしょ?次来る時こそ(来年?)青の洞窟に行こう!
まったねー。



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.


Today we went to Cape Maeda for snorkeling.
The guests were Minawa-san family from Tokyo. They were here for the summer holiday.

Unfortunately, the weather didn't cooperate well with us so we couldn't make it to Blue cave. However, we saw lots of anemone fish including Nemo, coral planting area with lots of fishes, etc.
Kids were very into the Okinawan water.

Thanks everyone for today.
How was the sea and fishes in Okinawa? Beautiful, huh? Hope you guys enjoyed snorkeling today.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa and we will try Blue Cave on your next visit!!
Bye bye

0 件のコメント:

コメントを投稿