2017年8月10日木曜日

The First Step in Lots of Fun to Come

8/10 (thu)

Intro diving @ Cape Maeda / 体験ダイビング@真栄田岬

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for intro diving.


The guests were Jeromy and Mandy from HongKong. Jeromy is actually certified while Mandy tries diving first time.


And she turned out to be very comfortable underwater. No hassle at all.


At Blue Cave.


Please keep a reg in your mouth.


Thanks Mandy and Jeromy for coming today.
How was the underwater world, Mandy? Beautiful, huh? Hope you enjoyed it.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa and we will see you on Saturday, Jeromy!



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.


今日は真栄田岬まで体験ダイビングをしに行ってきました。
ゲストは香港からのマンディとジェロミー。ライセンス持ってるジェロミーがリフレッシュも兼ねてマンディと一緒に体験ダイビング、って感じでした。

いざエントリーすると、マンディは全く手がかからないくらいほど落ち着いていました。さっさとライセンス取りましょー(笑)。
そしてツバメウオやクマノミ、そして人でごった返してるた青の洞窟にもタイミングを見計らって無事入れ、満足のダイビングになりました。

マンディ、ジェロミー、今日はありがとう。
初めてのダイビング。水中世界,どうだった?綺麗だったね。気に入ってくれたみたいで良かったです。
残りの滞在も楽しんで、そしてジェロミーはまた明後日ね!

0 件のコメント:

コメントを投稿