2017年8月22日火曜日

Snorkeling in Okinawa!

8/22 (tue)

Snorkeling @ Cape Maeda / スノーケリング@真栄田岬


* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for snorkeling.


The guests were Anna and Lukas from Poland.


Ready to hit the water.


Transparent water.


Having fun yey!


Inside Blue Cave.


We had a relaxing time with lots of fishes (and people).

Thanks Anna and Lukas for coming today.
How was the first time snorkeling? It was a lot of fun, huh? Glad you guys liked it.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa and Japan, and let's go diving if you ever have a chance to come back here.
Till then.



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.


今日は真栄田岬までスノーケリングをしに行ってきました。
ゲストはポーランドから来てくれたアナとルーカスでした。

今日は晴れたりシャワーがだったりと、落ち着かない天気でしたが、それでも海に入れば関係無し。
2人も初めてのスノーケリングとは言え、スイスイと泳ぎ、魚を追っかけ、心から楽しんでるのが伝わってきました。沖縄でのいい思い出になったかな?

アナ,ルーカス、今日はありがとう。
スノーケリング楽しいでしょ?気にいってくれて良かったです。次はダイビングにもトライしてみよー。
残りの滞在も楽しんでってねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿