2017年9月30日土曜日

Bye Bye September

9/30 (sat)

Fun diving at Itoman / ファンダイビング@糸満
1st @ SukaKin no Ne / スカキンの根
Depth : 20.5mtrs / 67ft
Time : 30mins
Water Temp : 29.9C / 86F

2nd @ Cape Kyan Lighthouse / 喜屋武岬灯台下
Depth : 20.9mtrs / 69ft
Time : 31mins
Water Temp : 30.0C / 86F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Itoman for fun diving.


The guests were a group of three from Taiwan, Sonia, Kuki, and Tim. Bon Voyage!


The visibility was SUPER at Itoman today. It was over 30mtrs.







We explored crevasses and tunnels.



Happy divers.



A gorgeous day at the southernmost point of Okinawa mainland.


Thanks everyone for coming and diving with us today.
How do you like diving at Itoman? It was great, huh? Hope you guys enjoyed it and got nice photos.
We will be going to Kerama islands on the day after tomorrow with the guys to have another good day of diving. Have a nice weekend!



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.


今日は糸満までファンダイビングに行ってきました。
ゲストは台湾から来てくれた3人組、ソニア、クキ、ティムでした。ようこそ沖縄へ!

今日の糸満は透明度がもう抜群!軽く30mは超えてました。
そんな中、生き物はチンアナゴ、スカシテンジクダイとキンメモドキ、クマノミ数種、といったレギュラーメンバー、地形はクレバスやトンネルに入って行きちょっとした探検気分を味わいました。
3人はそれぞれマイカメラを持参して、思い思いに写真を撮って楽しんでました。

みんな今日はありがとう。
糸満でのダイビング、どうだったかな?ホント綺麗だったね。気に入ってもらえたみたいで良かったです。
明日は一日休みで明後日はケラマです。まあ違ったダイビングになるから楽しみにしててー。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿