2017年9月23日土曜日

Horse and Dream

9/23 (sat)

Fun diving @ Manza / ファンダイビング@万座
1st @ Dream Hole / ドリームホール
Depth : 26.6mtrs / 87ft
Time : 45mins
Water Temp : 29.5C / 85F

2nd Horse Shoe / ホーシュー
Depth : 18.4mtrs / 60ft
Time : 48mins
Water Temp : 28.8C / 84F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Manza for fun diving.


The guests were Mei from Taiwan. It has been a year, welcome back!!


We did two dives today and chose two highlights of Manza.
Dream Hole.


There was a medium-sized lobster in the hole.


Moray eel.


And Horse Shoe.
The shark overhead.


Mei concentrating on a camera.


We had two nice dives in the morning to kick off a day.

Thanks Mei for coming and diving with us today.
How did you like Manza? Different to Kerama islands, huh? Hope you liked it.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa. And there are a lot more sites to explore in Okinawa so hope to see and dive with you again!



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.

今日は万座までファンダイビングに行ってきました。
ゲストは台湾から一年ぶりに遊びに来てくれたメイでした。久しぶりー。

今日は午前のみの2ダイブでしたが、万座が誇る2大人気ポイントを潜って来ました。
まずはドリームホール。
流れが強かったけど、中に入れば無問題。伊勢エビにも会え、ウツボなんかも出て来てくれました。

そして2本目はサメ狙いでホーシュー。
いました。デカいのが2匹。結構近寄って、頭上にも来てくれ大迫力。その他にもクレバスなんかを通り盛りだくさんでした。

メイ、今日はありがとね。
万座、どうだった?またケラマとは違った感じで面白いでしょ?気に入ってくれたら嬉しいです。
残りの滞在も楽しんで、他にも沖縄には山ほどポイントがあるからまたぜひ来てね。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿