2017年9月5日火曜日

"The Best Thing in My Life!!"

9/5 (tue)

Intro diving in Kerama Islands / 体験ダイビング in ケラマ諸島
1st @ Ariga Cables, Tokashiki Isld / アリガーケーブル,渡嘉敷島

2nd @ Cabbage Farm, Gishippu Isld / タマナーファーム、儀志布島

3rd @ 6banzaki, Zamami Isld / 六番崎、座間味島

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Kerama islands for intro diving.


The guests were Strong and Annie from US. Bon voyage!!


Although it was their first-time scuba diving, they were very relaxed underwater.



Swimming as if they were certified.


We bumped into many turtles.


Green turtle.



Hawksbill turtle.


Cabbage coral.


Pink anemone fish.


The weather was not very stable.


But the visibility was super!!


And we jumped.


Happy divers.


Thanks Annie and Strong for coming today.
Diving was fun!!! Right? We were glad you guys loved it.
Hope to see you again sometime soon. Till then.



What's going on at OKINAWA 39ers...


We will be back to Similan islands in this December!!


More details >>> Similan Tour 2017 Dec


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.


今日はケラマ諸島まで体験ダイビングに行ってきました。
ゲストはアメリカから来てくれたアニーとストロングでした。

2人にとって初めてのスクーバダイビングでしたが、水中ではまあ落ち着いてました。
スイスイ泳ぎ、色々発見しては驚き、ホント心から楽しんでるのが伝わってきました。
念願のウミガメにもたくさん会え、ウミヘビまで見ることも出来、「人生で最高!!」って叫んでました。ありがとう!!

2人とも今日はありがとねー。
ダイビング、最高だよね。気に入ってくれて嬉しいです。
まだまだ見るものは沢山あるし、また機会あったら潜りに来て。その日を楽しみにしてます。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿