2019年8月21日水曜日

Aug 21st - Cape Maeda

8/21 (wed)

Fun diving @ Cape Maeda / ファンダイビング@真栄田岬
1st Yamada / 山田
Depth : 15.0mtrs / 49ft
Time : 44mins
Water Temp : 28.9C / 84F

2nd Cape Maeda / 真栄田岬
Depth : 16.0mtrs / 52ft
Time : 48mins
Water Temp : 28.9C / 84F

* 日本語部分は後半にあります。

Today were went to Cape Maeda for fun diving.


The guests were Imran and Nanase from Canada. What a beautiful day!


It had been a while since we came to Yamada. We were welcomed by many fishes.



Yes, we really were.


Great visibility.


Cuttle fish, yey!!


Nudi branch.


Can you tell where a nudi is?


We had a quick peek at Blue Cave.


Happy divers.


We had fun time at Cape Maeda.

Thanks Nanase and Imran for coming and diving with us today.
How did you like Cape Maeda? It was crowded but still there were a lot to see, weren't there? Glad you guys enjoyed diving it.
And we will head to Kerama islands tomorrow. We are gonna have a blast for sure!!



What's going on at OKINAWA 39ers...


2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は真栄田岬までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはカナダからのナナセとイムランの二人でした。

今日は海・空とも絶好のダイビング日和で、透明度も良く、潜る前から気持ちが高ぶりました。
まずは久々の山田で、たくさんの魚に迎えられ、そして綺麗なサンゴを見てきました。
そして2本目は真栄田岬で、コブシメやウミウシを見、そして青の洞窟にも入ってきました。

盛りだくさんな1日で、そして明日のケラマへ準備完了!

ナナセ、イムラン今日はありがとう。
真栄田岬でのダイビングはどうだった?久しぶりみたいだったけど、全然問題なかったね。楽しんでくれて良かったです。
そして明日はケラマです。何が見れるかなー?乞うご期待!!

0 件のコメント:

コメントを投稿