2015年6月1日月曜日

沖縄でダイビングしたぜ!!

6/1 (mon)

Intro diving / 体験ダイビング
1st @ Cape Maeda / 真栄田岬
Depth : - mtrs / - ft
Time : - mins
Water Temp : - C / - F

* English part is in the second half of this blog.

今日から6月スタート!!天気も快晴!!
そんな月初めにの一発目に、今日は真栄田岬まで体験ダイビングに行ってきました。

ゲストはこれまた月初めにふさわしいカラフルなメンバー、左からサヤちゃん、ユウ君、マヤ君、ミオちゃん。沖縄に住んでるマヤ君のトコにみんなが遊びにきてるって感じです。
ポーズもバッチリ、特撮ヒーロー・ダイバーズ!!


こちらはダイビングの説明聞いてる途中。ちょっと姿勢悪いけどね、たまたまです。


ポイントに到着。ダイバーズ、さあ海に!!


ユウ君と、ピンクが映えるサヤちゃん。
黒が好きなサヤちゃん、マスクを強制的にユウ君と交換。


もちろん洞窟も行ったさ。
綺麗な青と、そこに映えるシルエットとピンクの髪。


泡のアップ。
カメラ持って潜ってると、たまにシャッターボタンが体のどこかに当たるみたいで、こんな写真が偶然撮れてる。


4人が4人とても落ち着いてました。耳抜きも呼吸も全然問題無し。


みんな今日は潜りに来てくれてありがとー。

ミオちゃん、ダイビング後は当日の飛行機では帰れないと港に着いてから知って、慌ててフライト代えてくれてたね。素晴らしい。でもその価値あったでしょ?
マヤ君、次はライセンスとって、次回みんなが来た時はガイドでもする?
サヤちゃん&ユウ君、1週間の沖縄滞在楽しんでね。今日がいいスタートになってたら嬉しいです。

ではではみんな、また会える日を楽しみにしてます。
バイバイ




June kicked off!! And the weather was great today!!

So today we went to Cape Maeda for intro diving.
The guests were a good friend of four from Osaka, Saya, Yuu, Maya and Mio.
Actually Maya is living in Okinawa so the other three are visiting here to see him.
And today they wanted to do something they could do and feel Okinawa, so why not dive?

They were very comfortable underwater. They were very excited to see batfish, anemone fish, butterfly fish and diving inside the Blue Cave.

Thanks guys for coming and diving with us today. How was it? Hope it became one of your highlights in Okinawa.
Also enjoy the rest of your stay and hope see you again!!

0 件のコメント:

コメントを投稿