2018年2月28日水曜日

Feb 28th - Cape Maeda

2/28 (wed)

Fun diving @ Cape Maeda / ファンダイビング@真栄田岬
1st Cape Maeda / 真栄田岬
Depth : 15.0mtrs / 49ft
Time : 37mins
Water Temp : 22.1C / 72F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for fun diving.


The guests were Scott, Jennifer, and Deb from US.


We were very welcomed by a school of batfish.



And we made it to "Blue Cave".


Hovering.


We had a very relaxing dive. That's the way to start a day!

Thanks everyone for coming and diving with us today.
How was the diving at Cape Maeda? Very nice, huh? Hope you guys liked it.
There are still many more sites to explore in Okinawa so please come back.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa/Japan and hope to see you guys again!



What's going on at OKINAWA 39ers...

1, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .

2, We are hiring!


"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は真栄田岬までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはアメリカから来てくれたスコット、ジェニファー、デブの3人でした。

今日は冬には珍しい南風が吹いていて、海のコンディションは抜群でした。
そんなな中、ツバメウオの群れ、クマノミ、等をじっくり見た後は、洞窟にも入り、少し混んではいましたが、浮上して中もゆっくりと見ることが出来、みんな大満足でした。

こんな感じで少しずつ暖かくなっていくのかな?

みんな今日はありがとう。
真栄田岬でのダイビング、どうだった?楽しんでくれたみたいで良かったです。
まだまだ色んなポイントがホントにたくさん沖縄にはあるので、またぜひ潜りに来て。
では残りの沖縄・日本での時間も楽しんでー。

0 件のコメント:

コメントを投稿