2019年10月22日火曜日

Oct 22nd - Sunabe Seawall

10/22 (tue)

Intro diving @ Sunabe Seawall / 体験ダイビング@砂辺海岸
1st Sunabe No.1 / 砂辺 No.1

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for intro diving.


The guests were Ashbea, Joshua, Hatty, Nathaniel, and Oliver, all lives in Okinawa,


Dive Briefing. Fun starts here.


After a bit of struggle, everyone got used to the water and started enjoying the underwater world.


Gorgeous soft corals.


Happy divers.


And post-dive brunch. Yummy!


Thanks everyone for coming and diving with us today.
How was the first time scuba diving? It was lots of fun, wasn't it? Glad you guys enjoyed it.
Have a good afternoon and hope to see you guys again for more adventure!



What's going on at OKINAWA 39ers...


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は砂辺で体験ダイビングをしてきました。
ゲストは沖縄在住の5人組ナサニエル、ハッティー、アシュビー、ジョシュア、オリバー、でした。

初めこそ戸惑い気味の人もいましたが、少し練習すると後はみんなスイスイと泳ぎ始め、綺麗なソフトコーラルやクマノミ、色とりどりの魚達を思い思いに追いかけて楽しんでいました。

みんな今日はありがとう。
体験ダイビングはどうだった?サンゴが綺麗だったねー。楽しんでくれて良かったです。
また近々遊びに来てねー。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿