2020年3月10日火曜日

Mar 10th - Kin Red beach

3/10 (tue)

Fun diving @ Kin / ファンダイビング@金武
1st @ Kin Red Beach / 金武レッドビーチ
Depth : 10.2mtrs / 33ft
Time : 53mins
Water Temp : 21.8C / 71F

* 日本語部分は後半にあります。

Hi, this is Satomi!
We went to Kin Red beach for Fun diving☀️
The sky was grumpy but we made it👍👍


The guest was Kevin on his day 6😉!!


 We found tiny creatures which were good for practicing taking photos 📸



I like this color of nudibranch😍





A sexy shrimp ❣️


 And a skeleton shrimp!


Thank you for today Kevin!!
It was your second time to go there in this trip
but we had a good diving 👍✨
I hope the weather is better tomorrow than today ☀️



What's going on at OKINAWA 39ers...


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は金武にあるレッドビーチへダイビングへ行って来ました!!
ゲストは6日目のKevin🇺🇸
今日の天気は風が強く曇りでしたが、
穏やかなポイントでダイビングすることができました👍
今日は1本だけのダイビングでしたが1時間近く潜って
色々な種類のウミウシや小さな生き物を
見つけることができました📸✨
Kevin今日はありがとう!!
明日は今日よりもいい天気になるといいね🤞✨




0 件のコメント:

コメントを投稿