2021年2月25日木曜日

Feb 25th - Sunabe Seawall

2/25 (thu)

Intro diving @ Sunabe Seawall / 体験ダイビング@砂辺海岸

* The English part is in the second half in this blog.

こんにちは!!🌴
今日は砂辺海岸で体験ダイビングをして来ました!



ゲストは数ヶ月前に内地から沖縄に移住してこられた平内さんと斎藤さん!
天気と海況にも恵まれリラックスしてダイビングすることができました☺️


水中ポストで記念撮影📸


砂辺の名物でもあるソフトコーラルは
お花畑にいるような気分になります💐


初めてのダイビングでしたが余裕のピース✌️


ちょっぴりシャイなニモ❣️


カマスの群れなど色々海の生き物を見ることができました🐠
あと、今シーズンでもあるクジラの声も聞くことができましたよ🐋


斎藤さん、平内さん今日はありがとうございました!!
天気と海況もよく気持ちのいいダイビングができましたね☀️
これを機にこれからも沖縄の海を満喫してください😉
また時間があればいつでも遊びに来てくださいね!



What's going on at OKINAWA 39ers...


Yonaguni tour 2021!!

Wanna see schools of hammerhead sharks 🦈 and the mysterious underwater ruin which has been there for possibly thousands of years? Click the link below or ask us for details!


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



Hi, Today we went to Sunabe for introductory diving🌴
The guests were Saito san and Hirauchi san from Okinawa!
The weather and conditions were great in spite of the winter season
so we had nice and relaxing diving 😎
And we saw many types of creatures and heard of whale's voice under the water 🐋 
Thanks for coming today!!
We hope you guys had a good time 
and look forward to seeing you guys again 😉


0 件のコメント:

コメントを投稿