2016年7月5日火曜日

Craving for Emmons

7/5 (tue)

USS Emmons / USS エモンズ
1st
Depth : 42.2mtrs / 138ft
Time : 27mins
Water Temp : 25.8C / 78F

2nd
Depth : 40.8mtrs / 134ft
Time : 27mins
Water Temp : 25.2C / 77F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to USS Emmons.


The guests were Aysun and Orkun on their 2nd day. They got a craving for Emmons!


Let's get started!


Gigantic anchor.


Cannon.




During a safety stop.


And departure for the 2nd dive.





By the propellers



Beautiful day.


Thanks Aysun and Orkun for coming and diving with us for two days.
How was the diving in Okinawa? Wasn't it amazing? Hope you guys enjoyed it.

Now enjoy the rest of your travel in Japan. You guys will have a blast!
Bye bye



今日はUSS エモンズまで行ってきました。
ゲストはアイスンとオークン、2日目です。彼らは待ちに待ったエモンズ。行くぜー。

今日は水面は穏やか、エモンズ周辺は強い流れ、と言うコンディション。
でもそこはかなりのベテランダイバーな2人。流れへの対処も心得てます。

そしてGoPro片手に、船首、大砲、碇、魚雷、メモリアルプレート、プロペラ、等々バンバン写真&ムービーを撮ってました。

アイスン、オークン、2日間ありがとう。
待望のエモンズはどうだった?メチャメチャいいよね?興奮がガンガン伝わってきました。

ではでは残りの日本旅行も楽しんで、またいつか潜りに来てね。

0 件のコメント:

コメントを投稿