2016年8月10日水曜日

First Time Snorkelling

8/10 (wed)

Snorkelling @ Cape Maeda / スノーケリング @ 真栄田岬

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for snorkelling.


The guests were two families from Taiwan.


Today Blue Cave area was closed due to the wavy condition so we went to the other side of Cape Maeda.
Trekking a bit.



It was their first time snorkelling. They struggled with putting wetsuits on, breathing through a snorkel, etc But they, especially kids, enjoyed swimming and chasing colourful fishes.

Thanks everyone for coming today.
Although the condition was not perfect, hope you guys enjoyed the water and fishes here.
Enjoy the rest of your stay and hope see you guys again for diving!




今日は真栄田岬までスノーケリングに行ってきました。
ゲストは台湾から来てくれた仲良し2家族。

今日は残念ながら波が強いと言うことで青の洞窟はクローズでした。なので岬の反対側の穏やかなポイントに行って来ました。
みんな初めてのスノーケリングと言うこともあってか、ウェットスーツや器材の使い方に最初は戸惑っていましたが、慣れたらもう思い思いに魚を追っかけて楽しんでました。特に子供2人は疲れ知らず。いい思い出になったかな?

みんな今日はありがとう。
楽しんでくれた様で良かったです。
次来る時はダイビングにも挑戦してみてー。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿