2019年2月2日土曜日

Feb 2nd - Sunabe Seawall

2/2 (sat)

Fun diving @ Sunabe Seawall / ファンダイビング@砂辺海岸
1st Sunabe No.1 / 砂辺 No.1
Depth : 18.3mtrs / 60ft
Time : 52mins
Water Temp : 22.0C / 72F

2nd Sunabe No.1 / 砂辺 No.1
Depth : 15.5mtrs / 51ft
Time : 57mins
Water Temp : 22.0C / 72F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for fun diving.


The guest was Lei on his 2nd day.


The sea recovered quickly so Sunabe was still way but diveable.
Nemo.


Ourang Outang crab.


An underwater post.


Soft corals were beautiful as always.






Also, whales were singing loud in the distance. We had a great time in the morning.

Thanks Lei for today.
How was Sunabe Seawall? It was very relaxing, huh? Hope you got nice movies with your camera.
Enjoy the rest of your time in Okinawa and hope to see and dive with you again in the summer!
Until then.



What's going on at OKINAWA 39ers...

2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は砂辺でファンダイビングをして来ました。
ゲストは一昨日に続いてのレイでした。

昨日荒れた海も回復が早く、砂辺は今日はまだうねりこそ少しありましたが、問題なくダイビングできました。

そんな中、名物のソフトコーラルはもちろん、オランウータンクラブやクマノミたち、ウミウシにウミヘビ、等々を、じっくりと見て、写真におさめて来ました。
遠くでは鯨も大きな声で鳴いていて、とても素敵な時間になりました。

レイ、今日はありがとう。
砂辺はどうだった?落ち着いたいいポイントでしょ?いい写真が撮れてるといいね。
残りの沖縄での時間も楽しんで、またいつか潜りに来てね。その時を楽しみにしています。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿