2019年2月7日木曜日

Feb 7th - Manza

2/7 (thu)

Fun diving @ Manza / ファンダイビング@万
1st Horse Shoe / ホーシュー
Depth : 19mtrs / 62ft
Time : 44mins
Water Temp : 22.7C / 73F

2nd Dream Hole / ドリームホール
Depth : 26mtrs / 85ft
Time : 40mins
Water Temp : 22.7C / 73F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Manza for fun diving.


The guest was Camilla on her 2nd day.


The boats were celebrating Lunar New Year.


We started at Dream Hole.





Ghost boxer shrimp.


There were many nudie branch.



And whales were singing loudly in the distance. What a day.


Thanks Camilla for diving with us for two days.
How was Manza? We had a great weather and sea condition last two days and we are glad you enjoyed your time underwater here.
Enjoy the rest of your stay in Okinawa and hope to see you again for more adventure!



What's going on at OKINAWA 39ers...

2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日は万座までファンダイビングに行って来ました。
ゲストは昨日に続いてカミラでした。

今日は万座では、ボートが旧正月を祝って大漁旗がなびいてました。
そして水中ではウミウシが大漁でした。笑
その他にも、人気No1のドリームホールやホーシューと言った地形ポイントをゆっくりと潜り、遠くでは鯨がとても大きな声で歌ってました。
見所満載の2ダイブになりました。

カミラ、2日間ありがとう。
万座はどうだったかな?ケラマとはまた違って楽しかったね。
残りの沖縄での時間も楽しんで、またいつか潜りに来てねー。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿