2019年3月19日火曜日

Mar 19th - Motobu

3/19 (mon)

Fun diving @ Motobu / ファンダイビング@本部
1st @ Gorilla Chop / ゴリラチョップ
Depth : 7.0mtrs / 23ft
Time : 42mins
Water Temp : 22.7C / 73F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Motobu for fun-refresher-diving.


The guests were Haynes family form US.


The northwest wind was strong today, which made the west coast choppy. So we went to Gorilla Chop. It was a perfect site for a refresher dive.





Everyone was actually relaxed underwater and had fun except for dad getting a small cut. All good.
And they are ready for the Kerama trip tomorrow and we are gonna take more photos there! 

Thanks everyone for coming today.
How was the diving after a long interval? Good to be back in the water, isn't it? Glad you guys had fun today.
And we will go to Kerama islands tomorrow. We are gonna have a blast!



What's going on at OKINAWA 39ers...

2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.





今日は本部までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはアメリアからのヘインズ一家でした。

今日は北西の風が強く、西海岸は荒れ気味。なので北部の湾内・ゴリラチョップまで行ってきました。実はみんな久しぶりのダイビングということで、穏やかなゴリラチョップはもってこい。
色々と思い出しながら器材セッティングをし、水中でもゆっくりと泳いできました。
みんな全然落ち着いてましたが。

みんな今日はありがとう。
久しぶりにダイビングはどうだったかな?やっぱ海は楽しいね。
そして明日はケラマに行きます。楽しみにしててー。

0 件のコメント:

コメントを投稿