2019年8月12日月曜日

Aug 12th - Kerama islands

8/12 (mon)

Intro diving in Kerama Islands / 体験ダイビング in ケラマ諸島
1st @ Cabbage Farm, Gishippu Isld / タマナーファーム,儀志布島

2nd @ Sand Triangle, Gishippu Isld / サンドトライアングル,儀志布島

3rd @ Nozaki, Tokashiki Isld / 野崎、渡嘉敷島

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Kerama islands for intro diving.


The guests were a friendly four from "The Country of Smiles". Team Thailand, Bell, Beau, Beam, and Boom.


We were worried about the sea condition since today was the first time going to Kerama islands after the typhoon. No problem! It was very nice and flat, a bit crowded, though.


We encountered with a hawksbill turtle.


Beautiful coral reef, but watch titan trigger fishes.


Happy divers.


We had a great time in Kerama islands.

Thanks everyone for coming and diving with us today.
How do you like diving in Kerama islands? Beautiful wasn't it? Glad you guys enjoyed it.
Also, enjoy the rest of your time in Okinawa and hope to see you guys again!



What's going on at OKINAWA 39ers...


2, We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日はケラマ諸島まで体験ダイビングに行ってきました。
ゲストは”微笑みの国”タイからの4人組。

台風後初めてのケラマということで少しコンディションを心配していましたが、とても穏やかな状態まで回復してくれてました。

そんな中、みんなが見たがってたウミガメにも会え、その他にも綺麗なサンゴやクマノミたち、アオリイカなんかも水面付近で群れをなしていました。

とても楽しく、リラックスした1日を過ごせました。

みんな今日はありがとう。
ケラマでのダイビングはどうだった?色々見れて良かったね。
残りの沖縄での時間も楽しんで、またいつか潜りにきてねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿