2021年6月21日月曜日

Jun 21st - Kerama islands

6/21 (mon)

Intro diving in Kerama Islands / 体験ダイビング in ケラマ諸島
1st @  Nagannu North, Nagannu Isld / ナガンヌ北、ナガンヌ島

2nd @ 7banzaki, Zamami Isld / 七番崎、座間味島

3rd @ 6banzaki, Zamami Isld / 六番崎、座間味島

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Kerama islands for intro diving.


The guests were Travis and Kathryn from USA 🇺🇸. Welcome to Okinawa!


Again, it was intro diving so they were not certified. However, look how they were underwater! They were not only swimming on their own, but also were taking neutral buoyancy!! AMAZING!!


We encountered with a white tip reef shark. Lucky!


And many green turtles.


Beautiful coral reefs.




Nemo.


Nudi branch.


Happy divers.



We had an awesome time in the islands.

Thanks Kathryn and Travis for coming today. 
Diving was fun, wasn't it? Glad you guys liked it. 
Have a safe trip back to the mainland and we look forward to seeing you guys again!



What's going on at OKINAWA 39ers...


Check our Schedule page!! >>> https://www.okinawa39ers.com/schedule


We are on Instagram now.

Please visit and follow us on https://www.instagram.com/okinawa39ers/ .



"Like" us on Facebook to keep you updated on what's going on at OKINAWA 39ers.



今日はケラマ諸島まで体験ダイビングに行ってきました。
ゲストはアメリカからのキャサリンとトラヴィスでした。

今日は天気こそ生憎の雨模様でしたが、水の中はとても穏やかで透明度も抜群でした。
そんな中、二人はライセンス所持者かと見間違うほど上手で、中性浮力までとって泳いでいました。ただただビックリ。

そんな二人にはサメ、たくさんのカメ、ニモなどが現れてくれ、そして綺麗なサンゴ礁には二人とも思わず見惚れていました。

ホントに素晴らしい体験ダイビングになりました。

二人とも今日はありがとう!
ダイビング楽しいよねー。ライセンスとってぜひまた潜りに来て!その日を楽しみに待って舞います。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿