2016年6月25日土曜日

The Season Starts in Full Swing

6/25 (sat)

Fun diving @ Manza / ファンダイビング@万座

1st Mini Dream Hole / ミニドリームホール
Depth : 20.2mtrs / 66ft
Time : 43mins
Water Temp : 30.0C / 86F

2nd Cross Line / クロスライン
Depth : 19.7mtrs / 65ft
Time : 43mins
Water Temp : 28.5C / 83F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Manza for fun diving.


The guest was Rob from US.
It was his third time diving with us, and as always he brought his nice camera.


There were so many divers today. No wonder, it was a very sunny weekend.


Mini Dream Hole.


Crevasse.


Great visibility.




Cockatoo waspfish.


Been a while, frog fish.


Thanks Rob for coming today.
How did your photos turn out? Guess you got some very cool shots.
Have a nice weekend and hope see you again for another photo session.



今日は万座までファンダイビングに行ってきました。
ゲストは沖縄在住のロブです。今回で3度目。いつものように自慢のカメラ持って来てくれました。

今日は港に着くともうダイバーで溢れ帰ってました。まあ梅雨も明けてこんないいコンディションなら無理ないね。

そんな中、地形と砂地で2ダイブ、写真撮りまくって来ました。
ウミウシ、クレバス、洞窟、綺麗なサンゴ、カエルアンコウ、ツマジロオコゼ、etc... 被写体盛りだくさんな一日でした。

ロブ、今日もありがとう。
写真はどうだった?きっとたくさんいいのが撮れてるだろうね。
これからシーズン本番だし、また写真大会しよー。

ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿