2016年9月3日土曜日

In the End of Summer Holiday

9/3 (sat)

Fun diving at Sunabe Seawall No.1 / ファンダイビング at 砂辺 No.1
1st
Depth : 10.8mtrs / 35ft
Time : 39mins
Water Temp : 30.1C / 86F

2nd
Depth : 9.2mtrs / 30ft
Time : 50mins
Water Temp : 29.7C / 85F

3rd
Depth : 18.1mtrs / 59ft
Time : 47mins
Water Temp : 29.6C / 85F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for fun diving.


The guests were Ueno family from Nagoya. Hope today will be one of the highlights of their summer holiday.


Started with Nemo.


Soft corals were beautiful as always.



A birthday girl enjoying snorkelling. She was super energetic.


Thanks everyone for today.
How was diving in Okinawa? It had been a while, but everyone picked up quickly and enjoyed the underwater world, I guess.
Have a safe trip back tomorrow and look forward to your next visit.

Till then.



今日は砂辺海岸でファンダイビングしてきました。
ゲストは名古屋からお越しの上野さん一家です。夏休みのいい思い出になるかなー?

久しぶりの砂辺は変わらず見所満載でした。
たくさんのクマノミに、お花畑の様なソフトコーラル達。リーフをじっくり見れば、ウツボや小さなエビ、ウミヘビ、etc.

何人かは久しぶりのダイビングだったみたいだけど、すぐに思い出して、思い思いに楽しんでました。

みんな今日はありがとう。
沖縄でのダイビング、どうだったかな?楽しんでくれてたみたいで良かったです。
またいつか来てくれる日を楽しみにしてまーす。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿