2016年9月20日火曜日

The Only Place Divable(?)

9/20 (tue)

Fun diving @ Gorilla Chop / ファンダイビング@ゴリラチョップ

1st 
Depth : 10.4mtrs / 63ft
Time : 67mins
Water Temp : 29.4C / 86F

2nd 
Depth : 10.9mtrs / 62ft
Time : 53mins
Water Temp : 29.4C / 85F

* 日本語部分は後半にあります。

Kamehame Ha!!


Today we went to Motobu for fun diving.


The sea was very rough at the most of the diving sites in Okinawa and probably all the boat was cancelled today. Then, let's go to Gorilla Chop!!

The guest was Jana from Czech Republic.


We saw some cool stuff there today.
Nudie branch.


A family of anemone fish.


It is always good to have the sun in the sky.


We had nice, relaxing, and long two dives today.

Thanks Jana for coming today.
How was the diving today? Hope it became a good refresher for you. And we will do Kerama islands next week for sure so look forward to it.

Enjoy the rest of your stay and see you in a bit!



今日は本部までファンダイビングに行ってきました。
ゲストはチェコから来てくれたヤナです。ただいま日本を旅行中。

今日は通過した台風のせいで、どこもかしこも海は荒れ荒れ。船もどこも出てないのではないかなー?
そんな時はココ、”ゴリチョ”が頼りになります。水深が浅いので、かなり長い2ダイブをしてきました。
出会った生物は、ウミウシ、ミノカサゴ、ゴンズイ玉、クマノミたーくさん、等々。
ヤナは自分のカメラで忙しく写真を撮ってました。

ヤナ、今日はありがとねー。
ゴリチョでのダイビング、どうだった?明日からガンガン潜るらしいから、そのいい準備になったかな?ケラマは来週行くから楽しみにしてて。

ではではまた来週!

0 件のコメント:

コメントを投稿