2016年7月31日日曜日

Summer Holiday

7/31 (sun)

Snorkelling @ Cape Maeda / スノーケリング @ 真栄田岬

* The English part is in the second half of this blog.

今日は夏休みの日曜日、人で賑わう真栄田岬にスノーケリングに行ってきました。


ゲストは茨城から来てくれた籾山ファミリー。実はかなりのスポーツ一家。ただ今夏休みを利用して沖縄旅行中です。


いざ海に入ると、みんな思い思いにスイスイと泳いで楽しんでいました。


ニモにも会えたし。


ツバメウオもかなり近寄って来てくれました。


いい思い出が出来たかな?



みんな今日はありがとう。
スノーケリング、楽しかったね。特に子供2人は1時間経ってもまだまだ水から上がりたくないって感じでした。大きくなったらダイビングにも挑戦してみましょー。
ではでは残りの滞在も楽しんで、また来てくださーい。



Today we went to Cape Maeda for snorkelling.
The guests were a Momiyama family from Ibaragi. They were here on summer holiday.

They were five in total and everyone was good at swimming. So once they got in the water, they were busy to chase the fishes and look for something cool.

We found nemos, batfish, sea snake, trumpet fish, etc. and had a great time for sure.

Thanks everyone for today.
Snorkelling is fun, isn't it? Hope it will be a nice memory of the Okinawa trip.

Enjoy the rest of your stay and hope see you again!

0 件のコメント:

コメントを投稿