2017年5月23日火曜日

All Day Sunabe

5/23 (tue)

Intro diving & refresher course at Sunabe Seawall 
/ 体験ダイビング&リフレッシュコース at 砂辺海岸

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabew Seawall for intro diving and the refresher course.


In the morning, we had intro diving and the guests were Nanhe and Asha from India.



They swam over the soft corals. Dream comes true!


Glad you guys enjoyed it.


And Nick from US (right) came to take the refresher course in the afternoon.
The Japanese style, Peeeeeeace!


We talked about skills, equipment, etc, and headed into the water.
We saw several nudie branch.



It was such a beautiful day.


He is back on track now. Look forward to going fun diving with you.


We had a nice diving day with great people.

Thanks everyone for coming today.
We were very glad to spend time with you guys. Enjoy the rest of your stay in Okinawa and hope see you guys again!



今日は砂辺海岸で体験ダイビングとリフレッシュコースを行って来ました。
まず午前中はインドから来てくれたアシャとナンヘの2人と体験ダイビング。実は彼らは今日当日問い合わせの電話をくれ、一時間後にはもう海にいました。フットワーク軽いって素晴らしい。

そんな2人は最初こそ戸惑いもあり手こずりましたが、時間が経つにつれ水にも慣れ、ずっとしたかったと言うダイビングを思い切り楽しんでました。

そして午後はアメリカからのニック。沖縄に3ヶ月くらい滞在するみたいです。
彼は4年ぶりのダイビングと言うことで、リフレッシュコースを受けに来てくれました。サッと器材やスキルについておさらいしたあとは、早速海へ。思い出すのも早く、久々のダイビングを満喫してました。次はファンダイビングに行きましょー。

みんな今日はありがとう。
天気もよくとても気持ちのいい一日になりました。そして楽しんでもらえた様で何より。
残りの沖縄も楽しんでってねー。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿